Voor Ondernemers

SAMEN UIT, SAMEN dicht bij huis.
Iedereen mag trots zijn op de plek waar ze in wonen, werken en leven. Alleen weet lang niet iedereen wat er allemaal te beleven valt binnen de gemeente. Daarom brengen wij met City Cards bewoners en ondernemers echt bij elkaar, want alleen samen kan je pas echt genieten!
Jouw koffiezaak, indoor speeltuin of vergadercentrum is bij velen bekend, maar kennen jouw eigen plaatsgenoten jouw onderneming ook al? De meest trouwe klanten zijn wellicht veel dichterbij dan dat je tot nu toe hebt gerealiseerd. Samen uit, samen dicht bij huis.
MEER ZICHTBAARHEID. MEER KLANTEN.
Met de CityCards app op de telefoon kan iedereen – maar dan ook echt iedereen – genieten van de gezelligheid van de gemeente waarin ze wonen. Dat betekent dat jij als ondernemer met CityCards meer potentiële klanten kan bereiken. Met CityCards vergroot jij jouw zichtbaarheid, kan je jouw klantenbestand uitbreiden en daarnaast zullen bestaande klanten bij het zien van jouw acties in de CityCards app nog veel vaker bij jou terugkomen.

ONTDEK WAT JIJ ALLEMAAL KAN MET CITYCARDS
volleybal club
Bij deze vereniging kent iedereen elkaar. Het is een trouwe kliek van vrienden geworden waar iedereen voor elkaar klaar staat. Echter merk je dat over de jaren het aantal leden is afgenomen en de aanwas van nieuwe leden stokt. Mond-tot-mond reclame werkt eigenlijk maar mondjesmaat, maar hoe kom je dan toch aan die nieuwe leden? Zet een actie op CityCards. Je bereikt een nieuwe doelgroep en kan op die manier een nieuwe generatie van trouwe leden bij elkaar verzamelen.
Kledingwinkel
Al jarenlang heb jij de nieuwste trends, mooiste materialen en leukste shirtjes bij elkaar in de zaak hangen. Je hebt een trouwe klantenbasis, maar je merkt toch dat er niet heel veel nieuwe mensen bijkomen. Verlies je deze klanten aan de grote kledingzaken of kennen ze je gewoon nog niet? Organiseer je een gezellige klantenavond om je sales een boost te geven of zet je een actie op CityCards om je klantenkring uit breiden. Het één hoeft het ander natuurlijk niet uit te sluiten. Doe het gewoon allebei!
Car wash
Er is weer een periode waarin het woestijnzand op de auto’s is neergedaald. Je ziet spontaan langere wachtrijen en je tijdelijke klantenbestand toenemen. Alleen zou je graag willen dat deze klanten je ook weten te vinden als hun auto niet onder het stof zit. Met CityCards kan je er voor zorgen dat je ook hun aandacht krijgt. Zet een actie op en voor je het weet staan er weer extra auto’s in de rij om hun bolide weer te laten glimmen en jouw omzet te laten stijgen.
theater
Op zaterdagavond zitten alle zalen bomvol. Het applaus kan je zelfs tot ver in de foyer horen. Alleen de voorstellingen op de donderdagavond en zondagmiddag lopen toch niet naar behoren. Misschien weten de mensen helemaal niet dat er dan ook fantastische voorstellingen te zien zijn. Met CityCards kan je een gerichte actie opzetten voor de voorstellingen op die dagen. Voor je het weet klettert het applaus meerdere dagen op een rij en zie je ook steeds meer terugkerende cultuurliefhebbers.
restaurant
Je hebt al een trouwe schare aan culinaire genieters in jouw restaurant, maar je merkt dat het hier een beetje bij blijft en dat het moeilijk is om nieuwe gasten aan te trekken. Met CityCards kan je die nieuwe doelgroep vinden en ze gemakkelijk aansporen om met een leuke actie eens bij jou te komen dineren. Misschien krijgen ze een fles wijn gratis bij een driegangendiner of is het eerste toetje op de zaak. Binnen korte tijd zijn er meerdere nieuwe gasten over de vloer gekomen, sommigen houden het bij één keertje en anderen zijn jouw nieuwe trouwe culinaire genieters geworden.
FINANCIEEL ADVISEUR
Klanten komen eigenlijk pas bij je terecht als ze je nodig hebben. Dan moet je goed te vinden zijn en de concurrentie is flink aanwezig. Met CityCards kan je proactief jouw expertise onder de aandacht brengen. Bied bijvoorbeeld eens een gratis intakegesprek aan of haak in op de aanvragen van het seizoen. In de toekomst weten steeds meer klanten jou direct te vinden en hoeven ze niet meer op zoek te gaan naar een (mogelijke) concurrent.